onsdag 23 mars 2011

Testing, testing!

Efter många månaders tvekan har jag äntligen tagit mej i kragen och börjat blogga! Få se vad det blir av detta... Jag har alltid tyckt om att skapa saker med egna händer så att säja, och så "föll" jag för scrapbooking i slutet av förra året. Sedan dess har jag surfat runt på olika bloggar och sakta men säkert vaknade idén om att jag kanske skulle kunna ha en egen plats där jag "dokumenterar" vad jag sysslar med. Så, nu kör vi! Måste ännu lära mej en hel del om hur detta funkar, att lägga till bilder och länkar osv., men sakta men säkert blir det säkert ordning på denna blogg också ska vi tro!

After thinking about it for a few months, I have finally decided to start my own blog! I enjoy making things "with my own hands" so to speak, and last year I suddenly discovered scrapbooking. While reading a lot of scrap-blogs, I wondered if maybe I could have my own place where I "document" my creations. So, here we go! I still have a lot to learn, about blogging and scrapping as well, but maybe I can make this work.

Olen vähän aikaa miettinyt bloggaamista, ja nyt vihdoinkin aloitin! Katsotaan mitä tästäkin tulee... Paljon oppimista vielä, vähitellen saan ehkä kuviakin tänne :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar