måndag 28 mars 2011

Graphic45-kort och min lilla hjälpreda


Detta kort är gjort med Graphic45 papper, och en Sweet Pea- stämpel. Blommorna och swirlen har jag gjort. Min kamera är tydligen inte bra att fota kort med, det är inte så blekt i verkligheten. (Jag är ganska ny på det här med kortmakeri, det märks. Men träning ger färdighet!)

This card is made using only Graphic45-papers. The stamp is a Sweet Pea-stamp. The flowers are homemade using scraps of the Graphic paper. The card is not that pale IRL, I blame the camera. (I´m pretty new at cardmaking, that shows. But practice makes perfect, right?)


Det här är min söta hjälpreda, en Helig Birma-pojke som heter Remus. Han är alltid med och pysslar och fixar :)

This is my cute little helper, a Sacred Birman boy named Remus.


1 kommentar:

  1. Söt katt! Remus är ett bra namn! Jag gillar honom verkligen! ;D

    Sweet cat! Remus is a great name! I like him very much! ;D

    SvaraRadera